CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Haziran 2008 Cuma

Helloo everybody, ı’m eating my hands and ı have a creative mother and ı’m still a baby

8/2/2008



Şennur teyzemin daha ortaokul yıllarında yazışmaya başladığı Amerikalı bir mektup arkadaşı vardı.Ki bu arkadaşlık hala devam ediyor.
O kadar ki teyzem Vicki teyze’ye benden ve blogumdan bahsetmiş. Annem de acaba Amerikadaki akrabalarımız mı hergün siteyi ziyaret ediyor yoksa sabah 5-6 da siteye girmeyi hastalık haline getirmiş bir hayranım mı var diyordu. Artık biliyoruz :)
Bu vesileyle Vicki teyzeye “merhaba” demek istedim :)
(yıllardır kullanmadığım ingilizcemi umarım anlar :))

"My aunt has a pen friend since college years. And her friendship are still during.
Such that Şennur told her about me and my web page. My mother was curious about the visitor who visits every morning at 5 or 6 am and ask herself “ if our relatives who live in USA (Kavlak’s) can be the visitor every morning or has my boy a crazy and sleepless fun”. Now we know it’s Vicki, Şennur’s friend.
As a resault of this ı want to say “Hello Vicki”
(ı wish that she understand my bed english)"

Son zamanlarda ben yeni bir adet çıkardım. Ellerimi yemek. Yok yok parmak filan kesmiyor. Hatta değil parmak tek elim bile kesmiyor. Annem iki elim ağzımdayken bir türlü çekemedi resmimi. Siz de tek elimi afiyetle götürdüğüm şu resimle idare ediverin artık.

Ellerim de pek lezzetli

Bi de benim bu annem çok yaratıcı yaa.
Geçenlerde altımı değiştiriken, o kadar çok ağladım ki, bezimi kapattığı gibi beni kucağına aldı. Baktı ki ayaklarım buz gibi olmuş ve pantalonumu giydiremeyecek hemen eldivenlerimi geçiriverdi ayağıma. Biraz komik oldu,balerin kızlara benzedim ama ayaklarım da ısındı,canım annem benim :)

Bu ne ya balerin gibi oldu ayaklarım :(

Son olarak, bizimkiler beni büyüdü zannediyorlar. Artist bir body aldılar diye oturttular koltuğa delikanlı muhabbeti yaptılar. Hemen bastım yaygarayı tabii. Bebeğim ben,alın beni kucağınıza diye ...
Ağlayacağım galiba, niye oturttunuz beni :(

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: