CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

HOŞGELDİN EFE DENİZ :)

Aşağıdaki yazıya “Suyum geldi hastaneye gidiyoruz” diye başlık attığıma bakmayın siz benim, aslınsa o yazıyı yazalı 1 gün olmuştu ve başlığı “ya Efe Deniz pat diye gelirse “ idi (içime mi doğmuş nedir?.
Yazıyı yazdıktan sonra Cuma günü siteye ekleme kararı aldım böylelikle doğuma biraz daha yaklaşacak, hem hastaneye ulaşımı kolaylaştıracak hem de hislerimi paylaşacaktım.
Oysa yazıyı yazdığım günün gecesinde, bir anda suyum gelince başlık aşağıda gördüğünüz şekilde değişti J.
Eve Cuma akşamı döndük.
Yani dün, ama günlerimiz uzadığı için sanki daha fazla zaman geçmiş gibi hissediyorum.
Bu uzayan günler yüzünden ,muhtemelen yazılarım kısalacak.
Mesela birazdan küçük prensimizin beslenme zamanı gelecek.
İşte bu yüzden şimdilik yaşadıklarımı ve hislerimi anlatmayı başka bir yazıya bırakıp, sadece, bıcırın ilk resimlerini ve birbirimizi ilk gördüğümüz anı sizlerle paylaşıyorum.
Doğum nasıl başladı?, Neler yaşadık?, Doğum sonrası taze anne,baba neler hissetiler? AZ SONRA.........