CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

Suyum geldi,hastaneye gidiyoruz

Doğum yaklaştıkça insanın aklına binbir tane soru takılıyor. Sadece benim değil, eş,dost,akrabalar da son zamanlarda hep aynı soruyu sorar oldular bana ; doğumun başladığından bizim nasıl haberimiz olacak?
Ben de kendi kendime aynı soruyu soruyorum aslında...
Ama tabii bu soruyla birlikte benim kafamda şu sorularda uçuşuyor;
Ya gecenin olmadık bir vaktinde sancım tutarsa? Ya yanımda kimse yokken suyum gelirse? Ya sancım başlar da ben anlamazsam?...ve saire, ve saire....
Doğuma doğru giderken herkese haber vermem mümkün olmayabilir, muhtemelen o sırada heyecandan dokuz doğuruyor olacağım. Fikret’in de durumu benden çok farklı olamayacağına göre sanırım heber verme işi anne-babalara düşecek.
Tabii bu arada yukarda yazmış olduğum, kafamda uçuşan ilk soru, yani ya doğum gecenin bir vaktinde başlarsa? gerçekleşirse, işte o zaman ancak doğum gerçekleştikten sonra herkesin haberi olabilir. Sabah karşı 4’de sizi arayıp “ben doğuma gidiyorum, haberiniz olsun” demem, sizin için pek de hoş olmayabilir.
Ama doğumdan sonra mutlaka, ben ya da Fikret herkese mesaj atacağız. O heyecanla istemeyerek de olsa birilerine haber vermeyi unutabiliriz diye, bilenler, bilmeyenler söylesin formülünü de uygularsak çook sevinirim.
Ayyy “Leo” olduğum dönemlerde kullandığımız bir uygulama geldi aklıma: “telefon zinciri”.
Kulüp içerisinde bir toplantı ya da aktiviteyi bildirmek için herkesin araması gereken bir ya da birkaç arkadaşı vardı. Böylelikle başkan tüm üyeleri aramak zorunda kalmadan herkese ulaşabiliyordu J
Sanırım bu zincire insanın en çok ihtiyaç duyduğu iki dönem vardır hayatında, vefatlar ve doğumlar.
İşte bu yüzden, Başak ya da Fikret nasıl olsa diğerlerine de haber vermiştir diye düşünmeyin siz de aklınıza gelen herkese haber verin :)
Tüm bu telaşe arasında hangi hastane, nasıl gidilir gibi sıkıntılar yaşanmaması için hastanenin ismini, telefonunu ve de krokisini de aşağıya ekliyorum. (yine bilenler bilmeyenlere söylesin)

Medicana Çamlıca0216 5213030Alemdağ cad. No:8534767 Üsküdar / İstanbul



Hastane sizin de krokide görebileceğiniz üzere tam Ümraniye belediyesinin köşesinde. Yani tabiri caiz ise kime sorsanız gösterir :)
Eğer Libadiye caddesinden gelecekseniz, yolun sonundaki göbeğe geldiğinizde sağa doğru Şile- Ümraniye tabelasına doğru sapın. Hemen yan yol olarak Ümraniye tabelasını göreceksiniz. Bu yan yola saptıktan sonra hasteneyi ilk ışıklara geldiğinizde sol tarafta görebiliceksiniz. Ama hastanenin tarafına geçmek için 200 m ilerde soldaki (tabelalar sizi yönlendiriyor) 2. Sokaktan sapacak ve böylelikle hastaneye ulaşabileceksiniz.

Olur da hastaneye gelemez ve yine de Efe Deniz’i görmek isterseniz, doğumun gerçekleştiği gün, doktorumun sitesindeki (www.sibelacikalin.com/saglik/) bugün doğanlar kısmından ya da bir terslik olmaz ise doğuma gelecek doğum fotoğrafçısı Şengül Pallı’nın sitesinden (www.dogumfotograflari.com) dan oğluşun, ilk resimlerini görebilirsiniz
PS: Bu yazı önceden yazılmış olup, suyum geldiği anda son düzenlemeler yapılaraktan evden çıkmadan bloga eklenmiştir :)