CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

23 Ekim 2008 Perşembe

Geri sayım başladı...

Anne, kardeşim buranın içinde mi???

Bakmayın siz yandaki “Nehir yolda” çubuğunda kalan günlere (mesela bu yazı yayınlandığı anda Nehir’imizin aramıza katılmasına 53 gün var gözüküyor), sevgili doktorum Sibel Hanım,ultrason verileri doğrultusunda bebeğin gelişimin 2 hafta önde olduğunu sezeryan olacağım için 20 Kasım itibariyle gün seçmemi söyledi :)
Önümüzdeki hafta kontrole gittiğimde kesinleştireceğiz ama şu an için aklımızdan geçen 2 tarih var 21 ya da 28 Kasım :) Bu da şu demek oluyor; Nehir’in aramıza katılmasına 1 ay kadar kısa bir süre kaldı. İşte şimdi heyecanlanmaya başladım…

12 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

M.İ.N.İ dedi ki...

ay bende heyecanlandım şimdi.Burcu akrep olmasın da ona göre ayarla bence benim kızkardeşim akrep illallah yani demedi deme :))

annesininoglusu dedi ki...

hadi bakalım yeni bebek yeni heyecan,umarım herşey yolunda gider:))

Y dedi ki...

Başakcım çok sevindim !!!

Happy Mixy dedi ki...

çok sevindim canım ne kadar şanslısın keşke bende hamile olsammm:(((
bir anda 2 bebeğin oldu kapatırsın belki bu sayfayı:)
çok az bi zaman kalmış banada daha var gibi geliyordu:)nerde doğum yapacaksın?

Sudamlam dedi ki...

ben seni merak ediyorum nehir de gelince nasıl olacak diye.. acaba yazmaya devam edebilecek mi bloga diye... önümde örnek teşkil edeceksin sen :)) gerçi ikinci çocuğu bir türlü düşünemeyen ben acaba sen gibi cesur anneleri izleyerek kendimi alıştırmaya mı çalışıyorum ki?? :)))

Adsız dedi ki...

Valla Akrep olmazsa Yay olacak, elimin altındaki Yay'dan az çekmediğim düşünülürse belki de bu sefer Akrep'i denemeliyim diye düşünüyorum İlknur'cum :)
********************************
Amin, inşallah, tehlikeyi atlattık sayıldığından için rahat ama sizler yine de dualarınızı eksik etmeyin annesininoğluşu (bu arada isim neydi?)
*********************************
Teşekkürler Yasemin'cim, ben de az kaldığı için seviniyoruz çünkü artık taşımak zorlaştı kızımızı :)
**********************************
Sen öyle bir yorum yazınca aklıma komik bir laf geldi Pınar'cım: "nazar etme ne olur çalış senin de olur :)" E Can da abi olacak yaşa geldi sanki, bence aklında bir kardeş fikri varsa şu rejim olayını bir kenara bırakıp çalışmalara başlasan pek güzel olur :)
Değil sayfayı defteri ve bebekle ilgili er türlü konuyu kapatıyorum artık.
Yine ilk doğum yaptığım hastane olan "Çamlıca Medicana" da yapacağım doğumu. Zaten artık hemşire ve asistanlarla akraba gibi olduk gide gele :)
*******************************
Ben de çok merak ediyorum Nehir geldikten sonra nasıl olacak hayatım diye. Blogu çok ihmal etmemeye çalışacağım ama tabii mümkün olup olmadığını göreceğiz.
Valla Yaprak'cım, cesur olup olmadığım tartışılır ama eğer bana bakıp karar vereceksen ikinciye acele et derim. Damla'nın yapısını Efe Deniz'e benzetiyorum biliyorsun. Eğer hemen hamile kalmasaydım 2 ya da 3 yıl sonra Efe Deniz'in hareketliliği ve tavırlarını gördükten sonra asla cesaret edemezdim o yüzden sen de arayı çook açma sonra o cesareti hiç bulamayabilirsin

Sudamlam dedi ki...

ya nihayet girebildim..senin bloguna başka yerlerden de giremedim kabus gibiydi :( düzeldi galiba

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Ne güzell, çok az kalmış prensesin aramıza katılmasına, sağlıkla, mutlulukla gelsin..

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum......

Adsız dedi ki...

Sorma Yaprak'cım onca emek boşa gitti diye içim içimi yedi. Neyse geri kavuştuk bloglarımıza :)
*******************************
Tahminimden önce katılacak prenses aramıza :) o dayansa bile dikişlerim dayanamayabilirmiş. Kaldı ki bizim bıcırlar 2 -3 hafta önce gelmeyi pek severler.21 kasım için "tamam"dedi doktorum ama uyarmayı da ihmal etmedi o hafatnın başundan itibaren herşeye hazırlıklı ol diye :)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Cumhuriyet Bayramı'nız kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Ay çok sevindim :))))

Çok yaramaz çıktı bu kız vallahi işin çok zor Başak illaki erken doğacak ....
ama her şeyin hayırlısı 2 sene içinde çocuk olayını da kapatmış oldun böylelikle.

Dur bakalım bende bir şeylerden (şüpheleniyorum) ama daha çok erken.

Birde doğumunu "Çamlıca Medicana" yapacakmışsın sürpriz yapıp gele biliriz ziyaretine.:)))
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ben Efe Deniz'den çekiyorum derken kız daha beter olacak diye korkmaya başladım :)
Aaaaaa yoksa yoksa??? Ayyy hadi hayırlısı ya :) Senden de bir bebek süprizi alsak ne güzel olur. hem zaten "ben biraz ara vereceğim" dediğin zaman aklımdan geçmedi değil :)
Valla gelirseniz de çok mutlu olurum :)