CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2 Aralık 2008 Salı

Neler oldu 25 günde

Keyfimiz yerine gelene kadar kısa yazılar ve resimlerle neler yaşadığımızı anlatacakmış annem...
Keyfimiz yerine gelir gelmez de doğum ve ne sıkıntı çektiğimizi paylaşacakmış sizlerle...
İşte ilk 25 günümüz...

Benim gelmemle 4 kişi olduk. Bir nevi okeye 4. oldum yani :)
Abimle tanıştım...
Sonra da kaynaştım :)
Annemle bakışıp,
Filiz ablamla yakınlaştım...Arada güneşlendim...
Arada bastım yaygarayı.
20 uçurması için çıktığımızda Bekir mert ve annesi Yasemin ablanın hediyesini giydim...
Abim kıskandı beni çekiştirip durdu...



Son olarak bugün ismim okundu kulağıma. Nehir Nehir Nehir dedi Hasan amca kulağıma.

Çok yakında güzel haberlerimizle sizlerleyiz...

3 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

M.İ.N.İ dedi ki...

amanda 25 günlükmü olmuş yarı 40 desene harike valla.En kısa zamanda keyifli yazılarını bekliyorum.

sorun her neyse geçerinş. hemen

Happy Mixy dedi ki...

özledik sizi hadi ama toparlanın artık :) şimdi sana küfür gibi gelmiştir bu :)) e birazda muzurluk...

Happy Mixy dedi ki...

çook tatlısınız sizzz...umarım sorun bitmiştir seni de arayamadım ne zamandır.AKLIMDASIN...