CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Ocak 2009 Salı

Ana-kız bir örnek

Beyhan halamıza teşekkür ve sevgilerle...

8 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Sudamlam dedi ki...

bi örnek giyinmeye başladınız demek daha şimdiden :)) güle güle giyin, ayaklarınız sıcacık olsun bu soğuk kış günlerinde :))

Happy Mixy dedi ki...

yerim ben o küçük hello kitty ayakları...

annesininoglusu dedi ki...

çok şirinsiniz:))

Y dedi ki...

Bayıldım çoraplara :)

M.İ.N.İ dedi ki...

Kız annesi olmak böyle bişey işte Başakçım gazan mubarek olsun :))

siyap dedi ki...

çok güzel :))
bu arada 40 mevlidin
iz de hayırlı olsun,
sevgileeer...

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Yaprak, Siyap (isminizi bilmiyorum) ve İlknur siz biliyorsunuzdur tabii bu duyguyu ben yeni tadıyorum. Kız annesi olmak çok başkaymış :)
Pınar, annesininoğluşu (isminizi bilmiyorum) ve Yasemin güzel yorumlarınıza teşekkürler sırf ya kız olursa diye ikinci çocuğa niyetlenmeye değer :)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Çok şekersiniz, kız bebeciğin güzel yanları işte değil mi? Halası ne güzel düşünmüş:)

Sımsıcak sevgiler.....