CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2 Mart 2009 Pazartesi

Kardeş sevgisi


Herkes küçük adam kardeşini kıskanır mı diye düşünürken bizim bıcır kardeşini bir sevdi bir sevdi ki sormayın...

5 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Happy Mixy dedi ki...

çook tatlılar gözümde 18 yaşındaki hallerini hayal ettim.Sağlıkla büyüsünler...

Sudamlam dedi ki...

kardeş sevilmez mi yaa :)) çok güzel fotoğraflar...bu arada nehir ne kadar hızlı büyüyor yaa, her güncellemende aynı şeyi düşünüyorum :)) maaşallah ikisine de...

M.İ.N.İ dedi ki...

çok güzelsiniz yerim ben sizi başakçım masus mu yapıyosun bir tane daha doğualım diye dimi :((

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Sorma Pınar'cım bunlar 18'inde ikisi bir olup bizi fena kandıracaklar gibime geliyor :)
*****************************
Sağol Yaprak'cım sizler daha iyi fark ediyorsunuzdur Nehir'in büyümesini. Ben hergün gördüğüm için pek farkedemiyorum.
****************************
Hemen mesajı almışsın İlknur'cum. Eylemlerim sizler Nehir'e yaşıt arkadaşlar yapana kadar devam edecek :)

elfeyp dedi ki...

Yeni resimleri görünce heyecanlandım ben de bizimkiler için. Dünyadaki hiçbir şeyin yerini tutamaz kardeş sevgisi. Abim bana sarıldığında, başka hiç kimsenin bu kadar masum ve içten sarılamayacağını düşünürdüm..
Mutluluklar...