CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

1 Nisan 2009 Çarşamba

Döndü...

Tam da bugün yakın arkadaşlarımdan biriyle döndü-dönmedi muhabbeti yapmışken, Efe Deniz 5,5 aylıkken döndüğü için daha 1 ayımız var diye düşünürken.... o da nesi??? Nehir yüzüstü yattığı yerde pat diye döndü. Tırınınım... ben bu filmi daha önce gördüğüm için bugün itibariyle işim daha da zorlaşacak, bana ve ruhuma hayırlı uğurlu olsun bari ne diyeyim :)

glitter-graphics.com

4 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Sudamlam dedi ki...

gözünaydın :)) maaşallah ya. damla 10 aylık iken ancak döndüğü için bana mucize gibi geldi nehirin dönüşü :)

Y dedi ki...

Başakcım kolay gelsin sana artık mesain ikiye katlanıyor !

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Yaprak'cım valla keşke 10 aylıkken dönseydi en azından ikisini de düşünmek zorunda kalmazdım :)
Hem ne ne mesai Yasemincim, bittiim ben bittim :)

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Yaprak'cım valla keşke 10 aylıkken dönseydi en azından ikisini de düşünmek zorunda kalmazdım :)
Hem ne ne mesai Yasemincim, bittiim ben bittim :)