CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

4 Haziran 2009 Perşembe

Büyüyoruz


Zaman hızla akıp gidiyor... ve biz büyüyoruz...

Efe Deniz 18 aylık oldu.



1,5 yaşında küçük bir papağanımız var.
Ne söylersek arkamızdan tekrar ediyor. Büyüdükçe iyice komik bir adam oldu;
Yoldan eskici geçerken arkasından "eskijiii" diye bağıran, kapıyı çalıp açılmadığında bana dönüp manidar manidar bakaraktan "anahtar" diyen, yolda hapşıran birini gördüğünde hapşırma taklidi yapan, elinden birşey düşürdüğünde ya da kızdığında "aman bieee" diyen, apartman görevlimiz emine abla'ya ilk başta "emime" diyip sonra kısaltıp kısaca "emi" diye çağıran, Nehir'e "neni" diye seslenip şapur şupur kardeşini öpen, ayakkabısını çekecek ile giymeye çalışan, oyuncak bir araba bulduğunda "ınnnn... ınnnn diye motor sesi çıkarıp kornaya basıp düt düt diyen, herkesin terliğini ayırt edip ayağına kadar getiren, elimdeki mamalar yere döküldüğünde "anammm" diye tepki veren, ayağını burnuna götürüp "koku" diyen,"anneanne sana ne pişirsin?" dediğimiz de "pilaaaa" diye çıldıran, çokça bizi çıldırtan ama bir o kadar da şirinlikleriyle yaptıklarını unutturan, bir küçük adam oldu.



Nehir 7 aylık oldu olacak.
2 minik incimiz var. Henüz tam oturamıyor ama süper sürünüyor. O kadar ki, koyduğum yerle bulduğum yer arasında epey bir fark oluyor. Katı gıdalara geçtik ama pek iştahlı değil. Yine de yanaklardan ve boğumlardan anlaşılacağı üzere kilo sorunumuz yok. Büyüdükçe bana daha çok benzedi. Babaya da az çok benziyor. Agu budular tamam da Efe Deniz'de bu aylarda duyduğumuz "ba..ba, de... de" heceleri henüz çıkmadı. Biraz nazlı kızımız :) Saçımız az ama toka takmak için abimizin saldırılarına gözlerimizi kapatıp direniyoruz.





Ve ikisi artık iyice birbirlerinin farkındalar...


Efe Deniz, Nehirle oynamak için herşeyi yapıyor, atçılık bile oynuyorlar...


Nehir de kendini savunuyor.


Su kuşu sayımız havuz sezonunun açılmasıyla birlikte birden ikiye çıktı:
Büyük su kuşu,


küçük su kuşu;




Dedim ya büyüyoruz... ben de onlarla hergeçen gün bildiğim şeyleri yeniden keşfetmenin tadını çıkarmaya bakıyor, iş hayatına geri dönmeme 1 ay kala hergünün değerini bilmeye çalışıyorum...


9 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

canito dedi ki...

Son fotoğrafa bayıldım.Ne güzel 2 tane birden yapıp bu defteri kapattın ve büyümelerini izliyorsun artık.İkiside çok büyüdüler maaşallah...Nehir çok dobiş olmuş çok şirin...sanada çok benziyor.Ama siz karı koca birbirinize benzediğinizden çocuklar tamkarma olmuş:)Daha sık foto isteriz...işe başlayınca bizi unutma!

M.İ.N.İ dedi ki...

çok güzelsiniz ne diyim ki maşallah

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Evet o defter kesinlikle kapandı Pınar'cım. Çünkü gördüğün üzere artık bloga bile giremez oldum. İşe dönsem bile siz sayılı net dostlarımı hayatta unutmam :)
**********************
Sağol İlknur'cuum. Ama bloguna giremiyorum beni de listene eklermisin. arada sırada girip Nazlı'nın muzur gülüşünü görmeden olmaz:)

annesininoglusu dedi ki...

ay çok güzel olmuşlar maşallah:)) özellikle nehir tam bi lokum olmuş. ama özletmeyin kendinizi...

Y dedi ki...

Başak'cım fotoğraflar harika ! ufaklıklar acaip tatlı çıkmışlar... çok iyi yakalamışsın pozlar süper :)

Simla Ağcayazı dedi ki...

Zaman ne kadar çabuk geçiyor, çok büyümüşler, maaşallah.

Simla

M.İ.N.İ dedi ki...

canımcım bloğu yanlzıca ben görebiliyorum.herkese kapattım şu an bakarsın açarım tekrar benim işim belli olmaz.

Sudamlam dedi ki...

çok güzel fotoğraflar, insan inanamıyor bu denli hızlı büyümelerine. hayat gailesini bırakıp sırf onlarla uğraşmak inanılmaz keyifli...nehir gerçekten gitgide sana benziyor :)

elfeyp dedi ki...

Bayıldım fotolara. Kız aynı anne gerçekten. Benim de umudum oğluşum artık :) O biraz benzese bari bana diorum :P