CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

11 Kasım 2009 Çarşamba

Güzel kızım...


Öylesine korkuyordum zamansız kavuşmaktan sana...

Yine bekleyemedin zamanını ama...

1 ay önce bile olsa razıydım erken gelişine sağlıkla...

1 hafta sensiz geçti korkuyla,

Ama unuttum tüm korkularımı seni kollarıma aldığımda...

Ağladığında ağladım,

Güldüğünde bile ağladım aylarca,

Canımdan can koptu belirsiz zamanlarda...

Oysa şimdi herşey kalmış geride.

1 yaşını doldurmuş minik kalbim kasım sekizde.

İyi ki doğmuşsun minik kalbim,

Ben yaşadıkça, senindir hayatım da kalbim de...



4 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

annesininoglusu dedi ki...

nice mutlu yıllara...

M.İ.N.İ dedi ki...

1 yaşına geldiğine inananmadım zaman nasıl hızla geçiyor .Tabi sana çabuk gelmemiştir Başakçım ama gerçekten hızla büyüyorlar.Doğum günü kutlu olsun Nehirciğin birlikte sağlıklı mutlu nice yıllara...

M.İ.N.İ dedi ki...

1 yaşına geldiğine inananmadım zaman nasıl hızla geçiyor .Tabi sana çabuk gelmemiştir Başakçım ama gerçekten hızla büyüyorlar.Doğum günü kutlu olsun Nehirciğin birlikte sağlıklı mutlu nice yıllara...

Happy Mixy dedi ki...

canımmm çok çok öpüyorum eskisi kadar zamanında takip edemesekte blogları yinede kalbim buaralarda...nice nice yaşlara sağlıkla...