CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Haziran 2008 Cuma

Anne, kimdir,nedir???

17/1/2008

Bugün aldığım bir mail, blogumuzda yeni bir kategori açmama vesile oldu.
Yeni kategorimizin adı : kahve ile.
Çünkü bu kategoride, çayınızı, kahvenizi yudumlarken okuyabileceğiniz hoş hikayeleri, mektupları, yaşanmışlıkları paylaşacağım sizlerle.
Aşağıda bir erkek çocuğun (kimin yazdığını bilmediğim,mailde belirtilmediği için ekleyemediğim,bilen varsa paylaşmasını dilediğim) kaleminden çıkmış bu yazı ile bu paylaşımlardan ilkini gerçekleştiriyorum...
Keyifli okumalar :)
Anne kimdir? Nedir?

ANNE, dünyada karşılık beklemeden börek yapan tek insandır. Karşılıksız sevginin ete kemiğe bürünmüş halidir! Ne kadar üzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir memeli türüdür, yağlıbile olsa tiksinmeden saçini oksayan, kucagina yatiran, öpüp koklayan tek>varliktir,melegin süt verebilenidir. Yarasin diye muhallebinin içine ciger>katarak çocuguna yediren manyaklik derecesinde yaraticidir. Yemek yemeyen>çocugun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla maymunluk>yapabilen kisidir, kafayi çocuklariyla bozmus, göbek bagi kopsa da yürek>bagi asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan disisidir, bulasik, ütü, vb.>yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konusan, kadin>dirdiri denen mereti erkeklere daha küçükten belletendir . Yemek uzmani,>düzen insani, bilgili, kültürlü her seyi bilen sahsiyettir, yavrularini yol>tarafindan degil, kaldirim tarafindan yürütendir, dizi dizi incidir lakin>gerektiginde laf sokma dalinda da birincidir, sevgiliden ayrilma ha beri>verildiginde, 'amaaan ben sana daha güzelini bulurum' diyebilen komik bir>karakterdir. 'Oglum aradim yoktun. Ben de mesaj atayim dedim sana. Gelince>ara beni emi aslan evladim. Kara börülcem benim öptüm annen , seklinde>mesajlar atabilen, teknolojiyi israrla reddeden, kabullenemeyen, kafasina>göre yorumlayan bilisim düsmanidir .. *** AMA ... AMA dünyanin en güzel>kucagina sahip, en güzel kokan, harikulade bir varliktir , olmadik yerlerde>iyi ki dogurmusum ulen seni!' diyen ve benim hatirima benimle Freddy>Mercury dinleyen bir sabir agacidir, evlatlarini asla ayirmayan, ayni>zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir evde bir yere uzandiginiz an>orada temizlik yapacagi tutan, temizlik konusunda kayisi kopardigindan>temizlikçi gelecek diye evi temizleyen balans ayari kaçmis temizlik>kaynagidir, mutfakta yasayan, evde herkesi idare eden bir tür canlidir.>Sevginin güçlerini birlestirdigi sonsuz bakiredir !! Oglunun damat ->kizinin gelin oldugunu görünce, çocugu mezun olunca , çocugu gol atinca,>çocugu hasta olunca, çocugu askere gidince, asmali kabagi seyredince, dolar",1] ); //-->bile olsa tiksinmeden saçını okşayan, kucağına yatıran, öpüp koklayan tek varlıktır, meleğin süt verebilenidir.
Yarasın diye muhallebinin içine ciğer katarak çocuğuna yediren manyaklık derecesinde yaratıcıdır. Yemek yemeyen çocuğun dikkatini çekmek için elindeki tencere ve tavalarla maymunluk yapabilen kişidir, kafayi çocuklarıyla bozmuş, göbek baği kopsa da yürek bağı asla kopmayan, sevgi dolu fedakar insan dişisidir, bulaşıkk, ütü, vb. yaparken bile otomatik olarak çene çalan, kendi kendine konuşan, kadin dırdırı denen mereti erkeklere daha küçükten belletendir .
Yemek uzmani, düzen insani, bilgili, kültürlü her seyi bilen şahsiyettir, yavrularini yol tarafindan değil, kaldirim tarafindan yürütendir, dizi dizi incidir lakin gerektiğinde laf sokma dalında da birincidir, sevgiliden ayrılma haberi verildiğinde, 'amaaan ben sana daha güzelini bulurum' diyebilen komik bir karakterdir.
'Oglum aradim yoktun. Ben de mesaj atayim dedim sana. Gelince ara beni emi aslan evladim. Kara börülcem benim öptüm annen , seklinde mesajlar atabilen, teknolojiyi ısrarla reddeden, kabullenemeyen, kafasina göre yorumlayan bilişim düsmanıdır ...
AMA ... AMA dünyanin en güzel kucağına sahip, en güzel kokan, harikulade bir varliktir , olmadık yerlerde iyi ki dogurmusum ulen seni!' diyen ve benim hatirima benimle Freddy Mercury dinleyen bir sabır ağacıdır, evlatlarını asla ayırmayan, aynı zamanda birbirinden koruyan güç abidesidir evde bir yere uzandiginiz an orada temizlik yapacagi tutan, temizlik konusunda kayışı kopardığındantemizlikçi gelecek diye evi temizleyen balans ayarı kaçmis temizlik kaynağıdır, mutfakta yaşayan, evde herkesi idare eden bir tür canlıdır. Sevginin güçlerini birlestirdiği sonsuz bakiredir !!
Oğlunun damat - kızının gelin olduğunu görünce, çocuğu mezun olunca , çocuğu gol atinca, çocuğu hasta olunca, çocuğu askere gidince, asmalı kabağı seyredince, dolar yükselince velhasil buna benzer bissürü seye ağlayabilen, bu mesaji okurken duygulanip - gözleri dolabilen, ağlamaya meyilli bir yapisi olan duygu pınarıdır, son kiiii üç dört; uzakta dursa da yakın hissedilen, canı hep istenen, asla vazgeçilmeyen, dizinin dibinde olmak istenen, evlatların varligini varligina armağan edebileceği, *** islak - kuru ama heeeep duygulu***

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: