CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

Efe Deniz 6 Aylık (eylül)



Ağustos ayı itibariyle,kısa süren dikey hayatım tekrar yataya döndü...
İnsan her duruma alışır lafı boşuna söylenmemiş.
İlk zamanlar oldukça gözyaşı döktüm, çok canım sıkıldı, ne kitap,ne tv, ne de DVD'ler hiçbir şey kar etmedi.
Sonra sanırım annelik içgüdüsüyle, durumumu kabullenip, uyum sağlama sürecine girdim.
Tabii bu dönemde tıpkı ilk aylarda olduğu gibi Efe deniz’le bol bol muhabbet ettim.
Tek fark, ilk üç ay söylediğim “bak oğlum orada bir kordon bulacaksın, ona sıkı sıkı tutun sakın bırakma” cümlesinin yerini, “bak oğlum orada aşağıda top gibi birşey göreceksin (plasenta’dan bahsediyorum), sakın onun üstünde zıplama hatta yapabiliyorsan onu yukarı itekle” cümlesi aldı.
Yine bu dönemde akrabalarımızın koltuklarını, test edip onaylama ve konforları hakkında uzmanlık yapma şansına sahip oldum.
Aşağıdaki resimler Şennur teyzemlerin koltuklarını test ettiğim 2 faklı güne ait.

Bu arada 6.aya girdiğimden beri karnım sanki gün aşırı büyümeye başladı.
Bakınız iki resim arasında sadece 10-15 gün fark olmasına rağmen ikinci resimdeki göbeğim,birinciyi döver :)