CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

Efe Deniz 7 Aylık (ekim)

İştahım açıldığı için mi göbeğim büyüyor, göbeğim büyüdüğü için mi iştahım açılıyor?...
Valla çıkamadım işin içinden.
Bir de ramazana denk gelince bu dönem pek hoş oldu.
Pideler, kahvaltılıklar derken 7.aya kadar almadığım kiloyu sanırım bu ay aldım.
Bakınız anneannemin iftarı öncesi göbeğimin yandan hali.

6.ayın sonunda almış olduğum kilo 7,5 kg iken 7. Ayı bitirirken bir anda almış olduğum kilo 10 kg’a çıktı.
Tabii şeker bayramının da suçu var bu kilolarda.
Bayram sabahı çekirdek aile olarak yaklaşık 3 saat süren kahvaltı sonrası ortada nasıl da koskoca bir yer kapladığımı fark etmişsinizdir. (bu arada annemin bana wadaa ismini takması bu mor thisirtü giydiğim güne rastlamaktadır).

Çekirdek aile kahvaltısında ciciannem eksik olduğu için bayram ziyareti için cici’ye gittiğimizde Sema ablam, Mehmet abim,Fikret, annem, ben ve Efe Deniz’in olduğu bu resmi de paylaşmak istedim.