CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

İki resim arasındaki farkları bulun


24/12/2007




ŞEKER BAYRAMI












KURBAN BAYRAMI





Bayrama yakın zamanda doğmasını beklediğimiz için pek çok kişinin “e o zaman adı bayram olsun” esprilerine maruz kalan oğlumuz, geçen bayram, anneannemdeki bayram kahvaltısına içerden katılmıştı. (bknz: şeker bayramı)
Bu bayram ise şahsen, bizzat ve kendisi olarak iştirak etti.(bknz: kurban bayramı)
Keza, kahvaltı sofrasından nasibini alamadı ama daha içeri girer girmez gördüğü sultan muamelesi görülmeye değerdi. (elimizde çiçeklerle pabucumuzun dama atıldığını resmen yaşadık. En az 5 dakika kimse yüzümüze bakmadı)
Akıllı oğlum, tüm kahvaltı boyunca uyuyarak ve hiç sorun çıkarmayarak annesine bayram hediyesi verirken, tüm akrabalara karşı da fragman tadında görünerek “eee ne güzel uyuyor, kuzu gibi sessiz sakin çocuk, siz nesiyle uğraşıyorsunuz ki” diye düşündürdü.
Bayramda ciciler giysin diye 2-3 mağazaya baktığım ama üstüne göre birşey bulamadığımız ufaklık, Zeynep ablası ve Bora abisinin Almanyalardan getirdiği kıyafetlerinin içinde pek bir yakışıklıydı. (tak tak tak maşallah- iyice kocakarı gibi oldum ben-)
Bu kıyafetle de , bana inek muamelesi yapan oğluma “inek öyle olunmaz böyle olunur” gibisinden nispet yapmış oldum :)

Annem bilerek mi bu kıyafetleri giydirdi bana?



Bayram vesilesiyle bıcırımız ilk gezmesini de ninesine yapmış oldu.
40 uçurmasından önce gezdi bile. Darısı 40ından sonraki gezmelerine :)