CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Haziran 2008 Cuma

İlk yılbaşı

01/01/2008


Annem ve babam hayatlarındaki en güzel yeniyıl hediyesinin “ben” olduğumu söylüyorlar.
Ahenk teyzemin aldığı yeniyıl tulumunu giydirip beni bu süsülü püslü ağacın altına koydular, sonra da hayran hayran beni seyrettiler.



MUTLU YILLARR....


Onca hediyenin arasında en güzel benmişim, öyle dediler...
Bu arada sanki açabilecekmişim gibi bana da hediyeler almışlar, hatta annem bi de kart yazmış. Meraktan çatlıyorum ama sanırım hediyeleri anlamak için en az 6-7 ay, kartı anlamak için ise 6-7 yıl beklemem gerekecek.
Dünkü hararetli hazırlığın sebebi belli oldu. Masanın üzerinde bir ben eksiktim.
Bir yandan uyuklayıp, gece 12 sonrasına tüm yaramazlıklarımı saklarken, onları rahat rahat yemek yiyebilmeleri için özgür bıraktım.



Ama tabii 12 olmadan ilk olarak üstüme çiş yaparak, sonra da sabah 08:30’a kadar annemi uyutmayarak eğlenceli bir “ilk yılbaşı” geçirdim.
Annem arada “yeni yıla nasıl girersen öyle devam eder” sözü inşallah bu sefer geçerli olmaz gibi birşeyler söyleyip durdu.
Aman canım abartıyor, sanki ben olmasaydım, gece dışarı çıkıp sabahlara kadar dans etmeyecekti! dii mi ama?....
HADİ MUTLU YILLAR HERKESE :)

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: