CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

16 Kasım 2008 Pazar

Nehir sonunda evinde







Bir haftalık hastane maratonumuz sona erdi. Sonunda kızımızın tedavisi tamamlandı ve artık evine geldi. Abisi onu “uuu” diyerek ve “cici” yapmaya çalışarak karşıladı. Doğum ve sonrası…. çok yakında…

11 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

annesininoglusu dedi ki...

tekrar gözünüz aydın...
başakcım 1.resimde tıpkı sen valla:))

Acqua dedi ki...

evine hoşgeldin nehir bebek :)

Adsız dedi ki...

Çok çokkkk çokkk sevindim canım. Bugün seni arayacaktım ama adam yeni uyudu ve arayamadım seni. Neyseki haberlerinizi buldum blogda. Bu arada Nehir sana benziyor :)))
Bol şanslı bir ömrü olsun prensesimizin
Hoşçakal

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Sonunda nehir bebek evine döne bildi. Abisinle ilk karşılaşmaları güzel geçmiş gibi grünüyor.

Hadi hayırlısı. Eşinle,2 yavrunla huzurlu, mutlu yuvanızın dayim olsun.

Unknown dedi ki...

hoşgelmiş nehir hanım evine,onu iyi görmek çok güzel,doğrusu 1 haftadır haber alamayınca meraklanıp inşallah iyilerdir diye dua etmeye başlamıştım.çook sevindim haa bu arada Başak Nehir sana çok benziyor,kırmızı kıyafetli resminde çok benzettim ben,görüşmek üzere ,öpüyorum ,Allah uzun ve mutlu ömürlü etsin :))))))

M.İ.N.İ dedi ki...

hoşgeldin nehircik.Artık kocaman bir aile oldunuz.Sabırsızlıkla doğum hikayeni ve annenin iyi haberlerini bekliyorum

cesetizleri dedi ki...

allah analı babalı büyütsün.. maşallah..
gözünüz aydın.. aceleci nehir :)

Y dedi ki...

Hoşgeldiniz :) Nehir çok tatlı bir bebeksin !
Hala 2.çocuk konusunda ikilemde olan biri olarak Efe Deniz'in tepkilerini çok merak ediyorum Başak. Görüştüğümüzde anlatırsın bana ! Sevgiler...

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Nehir doğmadı herhalde hayla yolda.. :))))

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

2 çocuklu bir anne olarak bloga umduğum kadar zaman ayıramıyorum -şimdilik- bu sebeple hepinize ayrı ayrı cevap yazamadığım için kusuruma bakmayın. Toptan hepinize teşekkür ediyor ve bana benzetmenize çok mutlu olduğumu belirtmek istiyorum. Düzenimizi oturtur oturtmaz ve dikişlerim daha uzun süreli oturmama fırsat verir vermez eskisine yakın performansla aranızda olmayı umuyorum :)

Adsız dedi ki...

Başak'çım allah analı babalı büyütsün.. çok güzel maşallah..
ben de koptum, görüşemez olduk ama aklımdasın inan.. ve ilk fırsatta ziyaretine gelicem..