CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

9 Kasım 2008 Pazar

Sabırsız Nehir'imiz doğdu...



Başak hastaneden bildiriyor :

Nehir'imiz normal koşullarda 1 Aralık gibi, doktorumuzla anlaşmalı olarak ise 21 kasım tarihinde aramıza katılacak olmasına rağmen, abisi gibi sabırsız çıkınca yaklaşık 3,5 hafta kadar erken doğmuş oldu.


Erken doğmasına rağmen 3.430 kg, 52 cm doğan fırlama kızımız aynı hareketliliği nefes alıp verme konusunda da gösterdiğinden uzunca bir süre yoğun bakımda solunum düzenlenmesi için kalması gerekecek. Bu sabaha kadar burnundan solunum tüpü ile oksijen desteği almasına rağmen yine dikbaşlılığını göstererek hortumu 2 defa tutup çıkarması sonucu şu sıralarda küvezde normal solunum yaptırılmaya çalışılıyor :) Antibiyotik tedavisi de bitince kavuşacağım Nehir'ime.
Anneyi sorarsanız, sanırım taze dikişlerin tekrar kesilmesi sonucu ilk anlarda çok ağrım olmasına rağmen bugün -hele de kızımı gördükten sonra- gayet iyiyim.
En kısa zamanda detaylı doğum maceramız ve fotolar ile aranızdayım. Arayan-soran tebrik eden herkese teşekkürler...


11 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Hoşgeldin Nehir BEBEK

Çok geçmiş olsun başak en kısa zamanda inşallah nehir bebeğide kucağına alıp çıkarsınız hastaneden.

mutlu oldum ikiniz adına herşey gönlünce olsun arkadaşım..

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Hoşgelmiş aceleci Nehir Prenses:)) Umarım en kısa sürede de sağlığına kavuşur, abisinin ve sizlerin aranıza katılır..

Tebrik ederim, uzun ömürlü, mutlu bir bebek olsun..

Sımsıcak sevgiler....

Y dedi ki...

Başakcım harikasın... harikasınız !!! çok tebrik ediyorum seni ve aileni, gözünüz aydın kavuştunuz minik Nehir'e:) Sizleri dört gözle bekliyoruz. Doğum haberini alınca çok heyecanlandım, çok duygulandım... hala da heyecanlıyım :) Dünyanın en güzel anları bunlar... doya doya yaşamanı diliyorum. Hastaneye gelmeye fırsatımız olmadı. Eve döndüğünüzde uygun bir zamanda sizleri ziyaret etmek istiyoruz. Tabii siz önce biraz hasret giderin minik Nehir'le ve tabii ki Efe Deniz'le :) Hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum !!! Seni uygun bir zamanda arayacağım. Sevgiler, Yasemin

M.İ.N.İ dedi ki...

Başakçım yeni yazılar başlığımı görünce inan tüylerim diken diken oldu.Tebrik ederim.Çok sevindim inan.İnşallah kuvözden hemen çıkar Nehircik.Bol bol koklaşırsınız.En kısa zamanda yeni haberlerini bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Yasemincim, hem güzel dileklerin, hem ziyaretin hem de sayfandaki paylaşımın için çoook teşekkür ederim.Seninle ve bekir mert ile bu vesileyle tanışmak çok güzeldi :)
****************************
Didemcim,Yasemincim,İlknurcum güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Didemcim seneye pasta siparişimiz bir yerine iki olacak bu durumda :)
Yasemincim döner dönmez görüşürüz oyun grubumuza bir çiçek benden diyeceğim ama sanırım bunun için 1 yıl kadar bekleyeceğiz.
İlknurcum,döner dönmez her fırsatta nehir'den haberlerle aranızdayım :)
Hepinize sevgiler...

annesininoglusu dedi ki...

çok sevindim arkadaşım gözünüz aydın:))

Sudamlam dedi ki...

ay inanmıyorum ya :)) dedim ki başak seyrek yazıyo henüz yazmamıştır ama ben yine de bir gireyim bakayım dedim ve bu süper haberi aldım :))) nehir' e hoşgeldin sana da geçmiş olsun diyorum.. en kısa zamanda nehir' e sağlıkla kavuşman dileğiyle...

Acqua dedi ki...

tebrik ederim, nehir'e sağlıklı uzun bir ömür diliyorum.
sevgiler

Adsız dedi ki...

allah analı babalı büyütsün.umarım hemencecik toparlanır nehir bebek:))

4 kişilik ailenizde huzurnuz mutluluğunuz daim olsun inş:))
sevgiler...

biolog77.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Tekrardan hepinize teşekkür ediyorum.

AsYa dedi ki...

Oğlumun adaşının kardeşi olmuş ,çok sevindim okuyunca..İsmide kendisi gibi güzel,sağlklı mutlu bir hayat diliyorum Nehir'e...
Efe'yi de çok öpüyorum..
Sana da çok geçmiş olsun..kısa zamanda iki kere annelik tatmışsın süper bir duygu olsa gerek..
aslında bravo diyecek kadar şaşırdım...bir yandan da blog tutabiliyosun..biz bitaneyle beceremiyoruz..
artık takipteyim..kaybetmiştim sizi bir ara:))

öptüm...