CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

4 Ocak 2009 Pazar

13 ayım doldu




2 aydır abi olan bendeniz artık daha olgun bir kişiliğim :) Günlerim kış ayının ve kardeşimin gelmesi sebebiyle evde geçmeye başladığından biraz monotonlaştı. Yine de iki günde bir çıkıp dışarıda bir tur atmadan duramıyorum. İyi ki Filiz ablam var. O beni dolaştırıyor da kendime geliyorum. Bir günün nasıl geçiyor derseniz. Sabah uyanıp yatağın içinde uzun uzun –babba babbaaa- diye bağırıyorum. Yok babamı çağırmak için değil, baba en sevdiğim sözcüğüm olduğu için. Babam da dahil herşeye babba diyorum :) Kalkıp uzun mücadeleler sonunda kahvaltımı ettikten sonra kardeşimi öpüp ona günaydın demeye gidiyorum. Biraz elini okşayıp cici yaptıktan sonra öğlen yemeğine kadar oyun oynuyorum. Favori oyunum kitabımı elime alıp annemin oturduğu koltuğa “ıh ıh” yani oturt beni diyerek bana kitaptaki resimleri anlatmasını dinlemek. Bunun dışında müzik aletleri çalmaya ve evin içinde koşturup bir yerlere tırmanmaya,balonlarla oynamaya bayılıyorum. Uzun mücadeleler sonunda kavga dövüş öğle yemeği yedikten sonra 1 saat kadar uyuyup yine oyunlara dalıyorum. Şanslı günümdeysem Filiz ablam beni dışarı çıkarıp biraz dolaştırıyor. Hatta hava güzelse mutlaka parka gidiyoruz. Akşam yemeğine kadar yine oyun oynuyorum. Arada kardeşimin emziğini bulup ona götürüyorum annem çok mutlu oluyor. Bu arada ne yaparlarsa taklit etmeye bayılıyorum. Bu sebeple bol bol elimde bezle toz alıyorum, telefonla konuşur gibi yapıyorum,bilgisayarın tuşlarına basıp büyük bir ciddiyetle yazı yazıyor gibi davranıyorum. Müziğe bayılıyorum. Rep yapıyorum, dans ediyorum. Beğendiğim şarkılarda zıplıyor ve el çırpıyorum. Kelime hazinem pek geniş değil herşeye baba dediğimden bahsetmiştim. Mama sandalyesi ya da kucaktan kurtulmak istediğimde ise “anne” diyorum. Bir şey uzatıp “a” diyorum yani al demek istiyorum. En güzel söylediğim kelime ağaba . Bir de yeni kelimem “nenne” yani nerede var :) Bunların dışında her istediğimi uzun uzun ıhh ıhh diyerek zaten yaptırıyorum :) Bu ay tek sıkıntımı çıkmaya çalışan tüm dişlerim. Kaşımak için her türlü nesneyi kullanıyorum. Geçenlerde 13.ay kontrolüne gittik. Doktorum ön dişlerim,alt dişlerim ve azı dişlerimin gelmek üzere olduğunu söyledi. Alttan pıtlayan 5. dişimden sonra bir sürü dişim olacak gibi. Bu da bizimkilerin yakında nerede dişin diyecekleri anlamına geliyor olsa gerek. Çünkü sanki yerlerini bilmiyormuşum gibi sürekli burnun nerede? Kulağın nerede? Gözün nerede diye sorup duruyorlar. Hayır yani her seferinde gösteriyorum ama yaşlandılar mı ne unutuyorlar herhalde. Neyse alınmasınlar şimdi doğumgünleri de yaklaşırken yaş sendromu yaşatmayalım kendilerine :) Bitirmeden kardeşimi ne çok sevdiğimden bahsetmiş miydim?





7 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Beken-Ali dedi ki...

Yerim ben sizi, çok tatlısnız...
Şu ıhhhh ıhhhh olayını iyi biliyorum. Gerçi Candaş konuşmaya beklediğimden önce başladı, her steğini konuşarak anlatabiliyor (genelde), amabu aralar sanırım hastalık sonrası gelişen birşey ıhhh ıhhh diye anlatıyor. Çok sinir bozucu bir ses.
Allah sana kolaylık vrsin Başakcım. 2 bebekle, ıh ıhlara karşı:))
Öptüm sizi
Hoşçakal

M.İ.N.İ dedi ki...

süpersin efecim.Uslu abi ol kardeşini çok sev ve koru herzaman olurmu? Çünkü o seni çok seviyor :))

İkinci çocukla hayat yazını bekliyorum başakçım

annesininoglusu dedi ki...

en tatlısı da son poz:))

Sudamlam dedi ki...

bak şu bıcırığa neler neler de beceriyor minnacık boyuyla :)) öpüyorum efe denizi ve nehiri de tabi ki :))

Y dedi ki...

Efe Deniz'cim harikasın ! Çok tatlı bir abi olmuşsun. Seni çok özledik, en kısa zamanda görüşmek üzere...

Elif dedi ki...

benim iki bebeğim arasında da 16 buçuk ay var siz beni de geçmişsiniz:)ikimiz de ayvayı yemiş bulunuyoruz yani:)
çok güzeller maşallah.çok zor her şey ama güzellikleri de çok.Allah yardımcımız olsun.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Gülay'cım, bu ıhh olayı bitmezse biz biteceğiz fena ki ne fena
*************************
İlknur'cum iki çocuklu hayat yazısı hazır ilk fırsatta yayınlayacağım ve inşallah sizleri teşvik edeceğim :)
**************************
Annesininoğluşu ikisi bir aradayken gerçekten ben de bayılıyorum hallerine çok teşekkürler.
***********************
Yaprakcım valla bunlar herzaman boyundan büyük işler yapıyorlar ben de Damla prensesi öpüyorum
***********************
Yasemincim bir de uzak otursaydık ne olurdu bilmem. İnan o zaman daha sık görüşürdük herhalde:) biz de çok özledik en kısa zamanda görüşelim
***************************
Sevgili Elif, ileriyi düşünerek rahatlayalım derim :) 2-3 yıl sürüneceğiz ama sonra herkes sürünürken biz gezip tozacağız :)...diye teselli buluyorum ben en azından...