CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

30 Nisan 2013 Salı

Efe Deniz'e mektup var...





Dedemin Odası yazımın üzerine pek çok kişiden farklı farklı yorumlar geldi. Hepsi de çok güzel, hepsi de çok özeldi... ama bir tanesi vardı ki, beni çok duygulandırdı...
İlkokuldan sonra hiç görüşme fırsatımın olmadığı bir arkadaşımdan bir mail aldım yazımın üzerine.
Maili okuyunca o kadar duygulandım ki, paylaşmadan duramadım. İşte duygu dolu arkadaşımın maili ve Efe Deniz'e mektubu...

İlk Arkadaşlarımdan Cimcime Başak ;


Blogundaki yazdıklarını takip ediyorum.Ben de birşeyler yazdım, beğenirsen okutursun zamanı gelince...


On yıl sonraki Efe Deniz’e,



Dedenin öldüğüne inanacak kadar saf mısın gerçekten ?

Yıllar içinde büyürken “ölüm” ile ilgili bir sürü sözler duyacaksın, tıpkı benim duyduğum gibi.

Bazıları;

“Toprak oldu,gitti.”

“Hayatı son buldu, hayata veda etti.”

“Son nefesini verdi.”

Ve bunun gibi bir sürüleri…Bunlar herkesin sözleridir. Otobüste duyarsın, televizyonda duyarsın, yürürken kalabalıktan birisinden duyarsın, gazeteden duyarsın.


Ama bir de başka sözler vardır.Onları herkesten duyamazsın. Arar bulursan, benim karşıma çıktığı gibi senin de karşına çıkar.


Derler ki ;

Ruh bedene büründü..

Birisi de der ki ;

Bütün bedenler ruha girer çıkar, tıpkı denize dalar gibi ! Evet,bedendir ruhtan çıkan.

Seni çevrene sevimli kılan, o ruhun orada kıpırdanışıdır. Hareketi bırakırsak seni de beni de gömerler.

Neden gömerlermiş biliyormusun ?

Ruh bu bedeni bırakırsa, beden, ruh alışverişi daha düşük olan toprağa düşer ve ruh alışverişinin daha yüksek olduğu ortamlara gıda olur.

Bu hepimizin bedeni için geçerli..Ama şimdi ki soru Ruh’a ne olacak ?

Hani o güzel hatıralar yaşadığın dedenin ruhu ne olacak, hakiki deden, gerçek deden ne olacak ?

Dönecek denizine…Ezeldeki haline, hani birbirinizle ilk tanıştırıldığınız yere..Sözleştiğiniz yere..Buluşacağınız yere…

Ama şu an sen buradasın... sen buradan ona selam yolladığın zaman emin ol o seni duyacak..

Duymaması mümkün mü, o seninle Ezelde tanıştırıldı çünkü…

Dua ettin mi,buradan aldığın nefesi oraya verirsin..Orada alınanı da buraya..

Bunun esintisini bile duyarsın…

Hani ailenin büyükleri sitem eder ya ,az gelip gidiyorsun diye, sitemdir bu, kızgınlık,öfke değildir hiçbir zaman…

Dua ettin mi ,selam yolladın mı esinti durmaz, sitemler kalkar, ezelden beri var olan sevgi tekrar hissedilir aranızdaki…


Rahmetle…

glitter-graphics.com

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: