CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

16 Haziran 2008 Pazartesi

Aileme

Ergenlik döneminde öyle sıkılırdım ki... “Off amma kalabalık bir aileyiz, her bayram,her seyran gez gez bitmiyor” derdim.
Yaşım ilerledikçe “italyan ailellerine “benzettiğim bizim çekirdek aile -ki çekirdeği 16 kişi- evlendikten sonra- ki bir anda olduk çekirdeği 27 kişi- benim için gurur ve mutluluk kaynağı olmaya başladı.
Mutluluk kaynağı olan güzel ailem beni hamilelik dönemimde de yanlız bırakmadı.
İşte şimdi siz tüm aileme teşekkür etmek istiyorum.
Babama: 29 yıllık hayatımda, ilk defa beni bu kadar sevdiğini hissettirdin.
Özellikle son 3-4 aydır sendeki değişimi hayret ve hayranlıkla seyrediyorum. Birşey değil bu ilgi ve sevgiyi koruyabilmek için çocuk üstüne çocuk yapmaya kalkacağım J
Anneanneme: başımızda büyüğümüz olarak, manevi desteğini bizden hiç eksik etmeyip,her hafta aşerdiğin birşey var mı diye sorduğun için.
Şennur teyzeme: haftada bir balık yemem için vesile olduğun, evde sıkılmamam için elinden geleni yaptığın ve Efe Deniz’e yazarından imzalı ilk kitabını aldığın için.
İsmail baba’ma-Necla annem’e: İzmir’de de olsanız hep yanımda olduğunuzu hissettirdiğiniz için.
Beyhan Ablama: Beni “kardeşin” olarak kabul ettiğin, daha ilk öğrendiğin andan itibaren “bizim için en önemlisi sensin, sen iyi ol yeter” dediğin ve yorgun argın eve gelip de Efe Deniz için bir sürü güzel şey ördüğün, ablam olduğun için.
Cici anneme: Bebeği öğrendiğinde en güzel tepkiyi sen verdiğin, hastalığını bir kenara itip bebek için hayata dört elle sarıldığın ve yanımızda olduğun için.
Öztürk ailesi, Ondur ailesi, Acar ailesi ve Erol ailelesine de hamileliğim süresince yanımda olduğunuzu ve desteğinizi hissetirdiğiniz için.
TEŞEKKÜR EDERİM