CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

2 Kasım 2008 Pazar

2 doğum günü kutlaması 1 doğum günü tarihi

Bu hafta pek hareketli geçti. Şu 11 aylık hayatımda aynı hafta içerisinde iki tane doğum günü kutlamasına katıldım.
İlki 29 ekimde benden bir yaş büyük olan Ece’nin kutlamasıydı. Ece prenses gibi olmuştu.Pembe ebisesi, örülü saçları ve yüzündeki o muzur ifadeyle işte bu “partinin kızı, doğumgünü çocuğu benim” diyordu adeta. Partinin en küçüğü bendim (benden 1 gün büyük bir yaşıtım olduğundan). Balonlar ve süslemeler ile çok eğlendim ama1 yaş daha büyük olsaydım eminim hem sihirbazın gösterileri,hem palyaço ile, hem yüzümü boyatarak,hem de koşuşturan çocuklar ile daha fazla eğlenebilirdim. Neyse seneye artık :)
İkinci doğum günü ise normalde 6 Kasımda doğan, benim sevgili oyun arkadaşım Uras’ın 2 Kasım Pazar kutladığı doğumgünü partisiydi. Tabii ki de Uraslarda olmak çok eğlenceliydi. Hem yine bir sürü balon vardı, hem de Urasla peşpeşe evde dolanmak çok keyifliydi ayrıca Uras’ın pastası çok şirindi.O mumları üflerken ben pastamı bekler bir şekilde koltuğumda oturdum. Sonra babalar bizi yanyana aldılar. Ve pasta kesilmeden hepberaber bir hatıra pozu çektirdik . Kısaca her iki doğum gününde de çok ama çok eğlendim.
Başlığa bakıp da 2 doğum günü kutlamasını anlattın, herhalde şimdi de doğum gününü hatırlatıp bizi davet edeceksin diye düşünüyorsanız yanıldınız. Vereceğim doğum günü tarihi kızkardeşimin doğum günü tarihi :)
Dedim ya çok hareketli bir hafta oldu diye. Salı günü annemin kontrolü vardı ve kardeşim de annem de artık tehlikeli haftaları geride bıraktılar. Kızkardeşim şu an bile doğsa artık bir tehlike kalmadı. Veeeeee işte beklenen tarih : eğer daha önce bir tarihte (doktorumuz 15'i itibariyle her an hazır olun siz yine de demiş) ben geleceğim diye bir girişimde bulunmazsa, Nehir, 21 Kasım Cuma sabahı aramıza katılmış olacak. Bu durumda ben ondan tam tamına 11,5 ay büyük olacağım :) Yani benim doğum günümde ailemiz artık çoktan 4 kişi olmuş olacak. Ne yapalım 5 Aralık’da çifte kutlama yaparız artık. Hem oyunlar oynayabileceğim, mıncıklayabileceğim, sırlarımı paylaşıp, muzurluklarıma alet edebileceğim bir kardeşten güzel hediye mi olur :)

7 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Happy Mixy dedi ki...

canım ne mutlu sana!çocuk sevgisinden daha öte bir sevgi varmıdır?yoktur!!!
:)))
hayırlısıyla gelsin nehircik...
efedenizi öpüyoruz

Y dedi ki...

Başakcım ne güzel söylemişsin ! Nehir bence de Efe Deniz'e en güzel doğumgünü hediyesi olacak :) Biz de Nehir'i heyecanla bekliyoruz !

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Bekir Mert'in doğun günüde yarın..
Aile içinde bir pasta keseriz sadece şu anki şartlar onu gösteriyor.

M.İ.N.İ dedi ki...

Azcık kalmış nehirin gelmesine.Ben çok heyecanlıyım seni düşünemiyorum bile.Sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize :))

Adsız dedi ki...

Valla hepinize güzel ve içten dilekleriniz için teşekkür ederiz.
Bu vesileyle biz de Bekir Mert'in doğum gününü kutlarız.

Sudamlam dedi ki...

ne zamandır gözüm yollarda kalmıştı.acaba nehir erken mi gelmeye kalktı falan diye evhamlanıyordum...21 kasım' ı ve iyi haberlerinizi bekliyoruz artık...

Happy Mixy dedi ki...

arkadaşlar başak doğum yaptı bile...:)