CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Kasım 2008 Perşembe

Teşekkürler


İlk teşekkürümüz Nehiri'mize sağlıkla kavuşmamızı sağlayan, bana tüm ameliyat süresince moral veren sevgili doktorum Sibel Açıkalın'a... (tabii daha sonra detaylı bir teşekkür yazısı gelecek kendisine)

İkinci teşekkürümüz yoğun bakımda kaldığı müddetçe kızımızla yakından ilgilenen Medicana Hastanesi yoğun bakım hemşirelerine...

Bir diğer teşekkürümüz kızımız yoğun bakımda kaldığı müddetçe, refakatçi olarak kaldığımız bir hafta boyunca bizimle ilgilenmeye devam eden Medicana Hastanesi kat hemşirelerine...

Sondan bir önceki teşekkürümüz hastanede kaldığımız müddetçe telefonlarıyla yanımızda olan eş-dost-akraba ve arkadaşlarımıza...

Ve son teşekkür bana yıllar sonra bile dostlar edinebileceğini gösteren, "internetten arkadaş mı edinilir canım" tezimi çürütmeme sebep olan, gerek ziyarete gelen, gerekse arayıp soran ve beni tam kalbimden vuran blog dostlarıma... iyi ki varsınız...



6 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Adsız dedi ki...

heyyy çok tebrik. detaylı daha sonra yazacağım. öptüm...

Happy Mixy dedi ki...

canımmm çok güzel bir kız bu ve sana çok benziyor.E efe deniz babaya kız anaya dimi yaniii....öpüyoruz sizi...buradan kalbini görebildiğim nadir arkadaşlarımdansın başakcım bende senle aynı düşünüyorum.sanal dostluk ta herkesle olmuyor...

M.İ.N.İ dedi ki...

Başakçım ne muhteşem bir fotoğraf bu.Bu ne tatlılık.Özenmedim desem yalan olur.Şimdi burda olsa o uyusa ben izlesem koklasam.Çok şanslısın valla 1 kız bir oğlan daha ne isterki insan :))

annesininoglusu dedi ki...

uy uy kuzu bu kuzu:))

Mert'im dedi ki...

hoş geldin evine nehir bebek. Annesi maşallah çok güzel bir kız bu güle güle büyüt.

figen

Sudamlam dedi ki...

ne zamandır ne yazabiliyorum ne okuyabiliyorum blogları.. ancak gelebildim. nasıl güzel bir bebek yaa :)) allah analı babalı abili :)büyütmeyi nasip etsin.. güzel yazılar, güzel kısmetler yazsın inş nehir' e..ikinci bebek tecrübeni paylaşmanı merakla bekliyorum...