CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

22 Aralık 2008 Pazartesi

40ım çıktı ama...





Geçtiğimiz perşembe 40 günlük oldum. Annemler 40 mevlidi yapacaklarmış benim için. Ama büyük teyzemizin geçirdiği ciddi trafik kazası benim hastane koşuşturmacalarımla birleşince 40 mevlidim sanırım ilerleyen günlere kaldı.

E hal böyle olunca da biz de sadece 40 uçurması yaptık... Caddede dolandık, abimle bana ciciler aldık :)

Yağmura rağmen yılmadım,dolandım durdum...



Abim de dedemle birlikte yürüyerek bana eşlik etti...


İnşallah en yakın sürede 40 mevlidimi de yazarım...



3 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

M.İ.N.İ dedi ki...

Teyzenize geçmiş olsun Başakçım.Nehir aynı Efedeniz olmuş yüzü... ay ilk defa bir kardeşi böyle benzetiyorum valla

Acqua dedi ki...

öncelikle teyzenize geçmiş olsun diyeyim, acil şifalar....40 günlük oldu demek, ne çabuk geçiyor zaman

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

İlknur ve Gamze ikinize de teyzem için teşekkür ederim.
İlknur'cum bu sefer bana benziyor diyordum ama evet büyüdükçe abisine benziyor. E abi de babaya benziyor =Nehir de babaya benziyor :)
Gamze'cim valla nasıl geçti 40 gün anlamadım. Kesinlikle 2 çocukla uğraştığımdan filan da değil ayrıca bu zamanın uçup gitmesi galiba yaş ilerledikçe zaman daha hızlı akıyor...