CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

26 Ocak 2009 Pazartesi

Mohini



Artık çocukların da kendinlerine özel bir alışveriş merkezi var… İçeri girdiğiniz anda sadece çocuk kıyafeti, oyuncak, çocuk kitabevi,çocuk restaurantı,sinemaları ve çocuk aktivite alanları ile sizi karşılayan adeta küçük bir Akmerkez, Mohini. Yasemin “1 Şubat’a kadar tüm aktiviteler ücretsizmiş” diyince “eee ne duruyoruz bu Pazar gidelim” dedim ve gittik :)
2 yaşından itibaren çocuklar ve aileleri için oldukça keyifli ve dolu dolu bir gün geçirebilecekleri bir yer. Bizim bıcırlar yaş itibariyle sadece KindyRoo’da ve oyun alanında eğlendiler ve buldukları boş alanlarda koşturup durdular. Efe Deniz ne zaman çok eğlense o gce uyumak istemez dün de aynı sorunu Yine de resimlerden anlayacağınız üzere çocuklar çok eğlendiler.
Önce KindyRoo'daydık





hoplamak ne güzel

burdan girip diğer taraftan çıkarım...


waow ne yakışıklı bir adam... öpeyim bari. Bu arada yeni saç modelim nasıl?


bıraksana baba,ben çıkarım


Sonra yemek yedik hepberaber


Biraz daha oynadık

birazdan bu kovayı devireceğim ve çok eğlenceli olacak (görevliler aynı fikirde olmasalarda)

debriyaj,gaz fren.... öğrendin mi Uras ilerde lazım olacak bize...




Urasss nerdesin???

hah tamam burdaymışsın :)

şu yanımdaki kırmızılı adam olmasa daha hızlı gideceğim
Efe Deniz kızları keseceğine direksiyonu tut... neyse ben tuttum.


çocuk:merhaba sizinle oynayabilir miyim



ED:şşşştttt o benim annem,anne tutmasana alayım şunun hesabını


neyse ben eğlenmeme bakayım :)

7 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Y dedi ki...

Altyazılar süper ! çok güldüm okurken :) Bu arada ben çok eğlendim dün !

annesininoglusu dedi ki...

ne güzel bi yermiş burası ne tarafta acaba?
bu arada fıstık kız nerede?

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Ben resimleri konuşturmaya bayılıyorum.Aynen ben de çok eğlendim.
***************************
Etiler'de,Akmerkezi geçtikten sonraki MC Donald'sın yanından girince hemen 50m ileride. Nehir alışveriş merkezlerine götürmek için çok küçük,bir mikrop filan alırsa ilaç veremeyiz diye anneannesiyle geçirdi gününü :)

Sudamlam dedi ki...

ben soracaktım nerede diye :)) yaaa kel olmuş efe deniz :( neyse gür çıkar saçları :)

Bekir Mert & Metehan dedi ki...

Mohini fikri çok hoş sadece çocuklara hitap etmesi yani. İnşallah Anadolu yakasında da açılır.


Keyifli bir gün geçirmişsiniz belli. Resimlerde çok eğlenceli bakarken kendimi bir anda orda hissettim.
Efe Deniz çok şeker olmuş bu kel hali :D

Adsız dedi ki...

güzel kardeşlerim allah çocuklarınızı size bağışlasın.sitenize tesadüfen girdim.gazze de yüzlerce çocuk ölürken siz burada nelerle uğraşıyorsunuz.görmediğin çocuğu olmuş hesabı saygılar.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Sorma Yaprak'cım babası da gür çıksın dedi kısacık kesiverdi saçlarını. Bu haliyle de tam "avni"ye benzedi bizim oğlan :)
**********************
Kesinlikle Anadolu yakasının da ihtiyacı Yasemin'cim sana katılıyorum.
*******************************
Sevgili adsız, bu tür siteler birer günlük niteliğinde yazılmaktadır.Yani burada unutulmasın diye yazılan yazılar dünyada yaşanan olaylara duyarsız olduğumuzu ya da ilgilenmediğimizi göstermez. Bu tür sosyal duyarlılık gerektiren konularda yapılan yardımlar, dualar, düşünceler ve hisler insanın kendi içindedir. Uluorta ifşa edilmesine gerek yoktur. Yani size görmemişin çocuğu olmuş durumu gibi gözüksede sosyal içeriğe sahip olmayan ve sırf anıların yazıldığı bir blogda Gazzedeki katliam adına birşey yazılmıyorsa bu duyarsız olduğumuz anlamına gelmez. Sevgiler