CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

6 Nisan 2009 Pazartesi

Kimim ben...

Sevgili Yaprak beni sobelemiş. Konu zor, yazılacak çok şey olmasıyla bilgisayar başında az zaman geçirebilmemle orantılı birkaç cümleyle yerine getireyim görevimi.
31 yaşında ama hala çocuk, iki çocuklu ama hala "bu çocuklara benim mi"diyen, evli ama hala ilk günlerdeki heyecanı hisseden, anne ama hala annesinin minik kızı, çalışan ama 2 yıldır iş yerinden uzak... çokça heycanlı, çokça duygusal, çokça sıcakkanlı, az sportif, az feminen, eee pilav üstü kuruya döndü yazım. Yazamıyorum!!!Nedeni malum; Efe Deniz kucağımda :) Tuşları ondan uzak tutmak çook zor. Bu durumda ben de topu sizlere atarım : siz söyleyin bakalım kimim ben :)
Ve söyleyin bakalım kimsiniz siz, sevgili Zeynep, Pınar ve İlknur :)

glitter-graphics.com

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: