CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

13 Kasım 2009 Cuma

Efe Deniz'den inciler


-Nehir kaka yapmaya çalışmakta ancak çok zorlanmaktadır. suratı ıkınmaktan kıpkırmızı olmuştur.

Efe Deniz: Anne baak Nehir patliycaak.


- Filiz oturmaktadır. Efe Deniz burnunun dibine kadar sokulur çapkın bir ifadeyle: "senin gözlerin çok güzeel" der.

-Anne ve babasının aldığı oyuncakları şöyle bir elinde evirip çevirdikten sonra: "beğendim çok güzeelll" der


-Çikolata diye tutturmaktadır, anne "param yok" diyince cevap hemen gelir : "anne işe git!çikolata al!"


-Nehir ıslak mendilleri kutudan çıkarıp dağıtmaktadır. bizimki bağırır "nehir ellemee onlar paraa"


-Nehir kendi halinde oynamaktadır. Efe Deniz yaklaşır, Nehir'in yanağından bir makas alır ve "fıstık" der.


-Başka bir fıstık vakası: Anne botlarını çıkarmış dışarı çıkmak üzeredir. Ufaklık bir koşu gelip ayakkabı dolabını açar, topuklu ayakkabıları çıkarıp annesine uzatır. "Anne fıstıkları giy"


- Başparmağım nerdesin şarkısını kendine göre yorumlayarak evde dolaşır: "nerdeyim, burdayım"


- Hava kapalı, yağmur yağmaktadır. Uzun süre odalar arasında dolandıktan sonra derin bir "offff" ve arkasınan "çok sıkıldım" der.


-Elinde plastik bir kevgir, koca bir tahta kaşık ve pişmemiş makarnalar ile yemek yapmaktadır.

Kendi kendine konuşmaya başlar: "Ben yemek pişiriom, Nehir'e yediriom, nehir ye, ham, çok güzel, anneme yediriom, anne ye, hamm, çok güzel, ben de yiyom ( ve bütün çiğ makarnaları ağzına atıp afiyetle yer)


- Tabureye çıkmaya çalışmaktadır. Anne elini uzatınca hemen tepki verir "anne, bırak ben yapabilirim..." bir süre deneyi başaramayınca sanki anne hiç yardım teklif etmemiş gibi azarlar bir ifadeyle "anne yardım edebilirsin?


-Gözler kısılmış uyumak üzereyken ninni talebi gelir."Beni al"ı söyle. Anne düşünür taşınır ve sonunda anlar: "benim annem güzel annem BENİ AL kollarına..."


-Babasının çalışma odasına girmek istemektedir. Filiz girmek için babandan izin iste der.
Bizim ki seslenir "babaaa girebilirim?". Baba, annenden izin al der, bizimki bana döner "anne alabilirim?":)

-Bir konu için eşime seslenirim "hayatım gelebilir misin? İçerden cevap gelir "birazdan geliyorum" Efe Deniz lafa karışır "hayatım çabuk gel!"







1 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Sudamlam dedi ki...

alem bu çocuklar :)))) çok keyifliydi okumak :)