CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

16 Aralık 2009 Çarşamba

Arkadaşlarla haftasonu...

Cumartesi, Emir ve İrem’in doğumgününe gittim.
Nehirle benim doğum günümü kutladığım "Portakal Parti Evi” ndeydi doğumgünleri. Yine ikramlar ve ev sahibelerimizin güleryüzü, ilgisi inanılmazdı. Bizi unutmamışlar :)

Geçen sefer keşfettiğim oyuncaklara yenilerini ekledim.
Kimi zaman bir asker oldum.

Kimi zaman bir şövalye.

Kimi zaman aldım elime gitarı şenlendirdim ortalığı.

Yeni arkadaşlar bana özel ilgi gösterdiler.

İrem ve Emir pastalarının mumlarını üflerlerken maytapı tutmaya çalışıp elimi yakmama rağmen neşemden birşey kaybetmeden oynamaya devam ettim.

Nehir incik boncukları görünce dayanamıyıp hepsini takmak istedi.

Uraslara beraber ona yadım edelim dedik.

Bir ara baktım Uras Nehir’e sarılıyor.... “hoopp ne oluyoruz” dedim, kaldırdım yumruğumu.

Uras hemen yanıma geldi “abi, ayıp oluyor ama” deyip sarılıp öptü de barıştık.

Pazar Yiğit Can ile beraberdik.
Evin altını üstüne getirdik.
Sonra oturup hepberaber keyifli bir akşam yemeği yedik.
Haftasonlarını ve arkadaşlarımla olmayı çok seviyorum.

Yüzümde hep böyle bir gülümseme oluyor...



2 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

elfeyp dedi ki...

Çooook güzel..
Bu arada Nehir annesine çok benziyor gibi görünüyor resimlerde :)

Sudamlam dedi ki...

ahh hiç solmasın o gülücük yüünden :))