CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20 Haziran 2008 Cuma

40 mevlidim


14/1/2008





Bugün benim 40ıncı günüm :) Büyüyorum.
40 günlük olunca mevlid diye birşey yaparlarmış. Benim mevlidim babannemlerde burdayken olsun diye geçen hafta yapıldı.
Anneannem çok sanatsal bir kadın, yiyeceklerle dolu masaların arasına gül yaprakları serpiştirdi ve şerbet ikram edilecek sürahileri sehpaları öyle güzel süsledi ki(bakınız şekil 1A) doğumgünümde ne yapar diye şimdiden merak etmeye başladım.




Beni de sünnet çocuğu gibi giydirdiler. Her gören “pek tatlı maşallah,kıyafeti de pek yakışmış” dedi. Yakışıklıyım galiba :)






Kızlarrr, savulun ben geliyorum



Bu arada bu mevlid denen şey sırf bayanlar arasında oluyormuş. O kadar hatunu bir arada görünce o kadar keyiflendim ki bütün gün hiç yaramazlık yapmadım.
Annem “maşalah pek de uslu, kuzu gibi” diyenlere, “valla normalde böyle değil” deyip durdu.
Akşamüstü, babamla konuşurlerken duydum, annem ilk defa bir bebek mevlidine katılmış. Heyecanlı heyecanlı babama “ şöyle dualar okundu, böyle ilahiler söylendi, ayağa kalkıp herkes birbirinin sırtını sıvazladı, el sıkışıldı...”diye anlatırken benim yanıma koydukları bebek telsizi sayeseninde salondaki herkes de annemle babamın konuşmasına şahit oldu.
Bu arada iyi ki kaloriferlerimiz bozulmuş yoksa o kadar kişi bizim salona nasıl sığarmış? Ninem bizi evinde ağırladı da ferah ferah okundum üflendim :)

Hoca teyze bana dualar okudu


Bugün benim 40ıncı günüm. Temizlik sebebiyle kırk uçurması gezmem başka güne kaldı. Olsun, bizimkiler zaten beni her fırsatta gezdirip duruyorlar. 20’ye, 40’a,60’a gerek kalmıyor...
Haydeee yok mu beni 40 gezmesi aiçin ağırlayıp yumurta vermek isteyen???

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: