CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

18 Haziran 2008 Çarşamba

Efe Deniz 8 aylık (kasım)

Kasımın sonuna geldik neredeyse ama ben kasım ayı nasıl geçti hiç anlamadım.
Sanki 8.aya girince biri üzerime uyku tozu serpti.
Geceleri rahat durmayan ve ilerde “acaba bu çocuk diskolardan barlardan dışarı çıkmayacak mı” diye düşündüren küçük prensimiz, sabah karşı yorgun düşüp sakinleştiğinden ben de öğlenlere kadar uyumaya başladım.
Kavun karpuz da yatarak büyür hesabı 23 Kasımdaki doktor kontrolümüzde Efe Deniz yeni doğmuş bebek kıvamına gelmiş ve çoktan 3.200kg olmuştu bile.
Tabii oğluşla birlikte benim göbeğimde aldı başını gitti. Büyüyen göbeğim akrabalar,eş dost arasında merak uyandırdı ve “o ufak tefek bedende o göbek nasıl duruyor acaba” ziyaretleri ve davetleri başladı.
Ekte Figen ablanın “aaa valla o göbekli halini doğurmadan görmeliyim, gel bizdeki koltukta yatarsın” diyerekten bizi ağırladığı ve daha fazla kilo almamız için ne bulsa yedirmeye çalıştığı güne ait resmi görmektesiniz.(akrabaların koltuklarını bitti, artık dostaların koltuklarını da test ediyorum gördüğünüz üzere)


Diğer taraftan, 8. Aya girmemle birlikte bir sıcak basması, bir yanma durumudur ki sormayın gitsin.
Evde sürekli yazlık kıyafetlerle(thsirt zannedilmesin incecik askılılarla ve yalınayak) dolaşmakla kalmayıp bütün cam ve pencereleri açtırtıyorum.
Bakınız şekil 1A : akrabalarımızın toplandığı bir gün annemin desteği ile kısacık yanlarına uğradığımda (herkesde mont-hırka ,bende triko kazak :) )


Bir de son zamanlarda, tüm vücudumda öyle kaşıntılar başladı ki uyuz oldum sandım valla. Doktorum demir ve kalsiyumumu kesip bir kaşıntı şurubu verdi de biraz rahatladım.
Her ay yeni birşeyler oluyor. 9’uncu aya az kaldı, bakalım 9’uncu ayda beni, pardon bizi neler bekliyor?