CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

25 Haziran 2008 Çarşamba

İyi ki doğdun baba

20/3/2008


Babacığım.

Akşamdan akşama birkaç saat görebiliyorum seni.
Annem söyledi.Biliyorum, benim içinmiş bu kadar çok çalışman, bu yüzdenmiş sürekli beraber olamayışımız.
Benim içinmiş yaptığın tüm fedakarlıklar. Büyüyünce anlayacakmışım.
Merak etme babacağım ben şimdiden anlıyorum seni.
Tüm yorgunluğuna rağmen beni kucağına alıp göğsüne dayadığında duyuyorum kalbinden gelen sesi.
Daha 3 ay geçti ama ne çok şey paylaştım seninle.



Kimi zaman tv seyrettik beraberce.




Kimi zaman oyun oynadık.





Kimi zaman yemek yedik beraber.




Kimi zaman sohbet ettik.







Pek çok zaman uyuyakaldım sıcaklığında.






Kimi zaman ise uyuyakaldık beraber.




Elif Şafak, kitabında, bebekler dünyaya gelmeden anne-babalarını katalogdan seçselerdi... diye bir bölüm yazmıştı, annem okurken görmüştüm.
Eğer dünyaya gelmeden bir katalog konulsaydı önüme, hiç tereddüt etmeden yine seni seçerdim baba.
Neden mi?
Çığlık çığlığa ağladığımda beni kucağına aldığında susmamın bir nedeni olmalı...
Göz göze geldiğimizde attığım o kahkahaların bir nedeni olmalı...
Sen sabah evden çıktıktan 5 dakika sonra uyanmamın, senin yerine yattığımda deliksiz uyumamın bir nedeni olmalı...
Annemin gözlerinde sana bakarken gördüğüm o aşkın bir nedeni olmalı.
Neden, “SEN”sin baba...
İyi ki doğdun, iyi ki varsın seni çok seviyoruz...





thisirtüm,hislerimin tercümanıdır :)





************************************************************

Seninle aşk...


Seni seviyorum çünkü...

... her sabah kalktığımda bir günü daha senine geçirecek olmanın mutluluğunu yaşatıyorsun bana. Ben güne seninle başlıyorum ve her gün hayatı yeniden keşfediyorum.
...gözlerimin içine binlerce yıldız parlıyor sana bakarken. Hatta seni görmem içi yüzüne bile bakmam gerekmiyor. Gözümü kapatsam ordasın, gördüğüm her yüz sensin.
... gözlerinin içindeki binlerce yıldızın parlaklığında kaybediyorum kendimi. Sen bana bakarken ben kendimi yıldızlara bakıyor gibi hissediyorum.
...bir dokunuşunla midemde kelebekler uçuşuyor.
... bir gülümseyişinle içimde mis kokulu çiçekler açıyor.
... bir bakışınla kalbim 120 atıyor.
... hayatımdaki en değerli hazineyi, senden ve benden bir parçayı kattın hayatıma.
... senin yanında nerede olduğumun bir önemi yok. Biz birlikte olduktan sonra heryer cennet.
...çünkülerimin bitmek bilmeyen sebebisin...

İyi ki doğdun aşkım

İyi ki doğdun da bana kalbimin diğer yarısını bulma fırsatını yaşattın.

0 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...: