CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

15 Ocak 2009 Perşembe

Gecikmiş 40 mevlidim



Şimdi siz “aaa, sen neredeyse 2,5 aylık oldun, ne alaka 40 mevlidi diyebilirsiniz.” Büyük teyzemin geçirdiği korkunç trafik kazası ve sonrasındaki ameliyatlar dizisine gelen 40 mevlidimin lafı bile edilemezdi o günlerde. Geçen sene bozulan kaloriferler sebebiyle abimin mevlidi de ninemizde yapıldığından bu sene evde bir dua okunsun istiyordu annem. İşte bu sebeple geç olsun güç olmasın diyerek anneannem ile özenip bözenip benim için hazırlandılar. İlk iş beni süslediler.
Abim beni böyle görünce bayağı şaşırdı. Gelecek günleri düşünüp evhamlanmaya başladı :).

İlerde telefonlar susmaz bu kız yüzünden yandım ki ne yandım...


Anneannem bir tabura yetecek kadar börek,çörek,kısır,kuru pasta yaparken annem de benim için rengarenk kurabiyeler yaptı.


İlk deneme için fena değil ha?


Hele ninemin sürpriz pastası beni çook mutlu etti.

Dualar okundu...abim duaları ilk 10 dakika ilgiyle dinleyip

sonra kendisi dua okumak isteyip, ilahi kısımlarında dans etmeye kalkınca oyun odasına doğru yol aldı.
Önce Hocahanım teyze,

Hoca teyze bana dua ederken


sonra herkes, sırayla beni kıbleye doğru salladı.

Ninem beni sallarken


Anneannem -demeye bin şahit ister...- beni sallarken


Annemin kucağında sallanırken


Annem büyük teyzemin elini acıtmadan beni ona verirken


Büyük teyzem Hale beni sallarken,


Küçük teyzem Şennur beni sallarken


Semoş annem beni sallarken

Müthiş poğaçaları ile masamızı şenlendiren(yemekteyiz yarışmasındaki gibi bir cümle oldu) Figen teyzem salladı en son beni.


Bu sırada kucaktan kucağa gezmek pek keyifliydi. Gün sonunda dayanamayıp beni mevlid kıyafetleriyle görmeye gelen dedemin ağzı açık kaldı. Bakınız şekil 1A;

Şekil 1 A


Abim ise gündüz harcayamadığı enerjisini akşam tepeme çıkarak bol bol harcadı. Ben ise ne kadar güzel bir gün geçirdiğimi düşünüp içimden tüm gelenlere teşekkür ettim.


Herkese teşekkürler...




glitter-graphics.com

7 yorum var.Sen de yazmak istersen burayı tıkla...:

Y dedi ki...

Başakcım Allah kabul etsin. Minik Nehir gerçekten çok tatlı olmuş, maşallah ona :) Efe Deniz yine her zamanki gibi çok şeker!

Happy Mixy dedi ki...

sağlıkla büyüsünler inşallah Başak'cım.Hep mutlu olun:)

M.İ.N.İ dedi ki...

Allah kabul etsin başakçım öncelikle:))

Son fotoya bittim valla efe denizin hayıflandığı kadar var.Bukız çok canlar yakacak demedi deme.

Sudamlam dedi ki...

prenses gibi olmuş :)) allah kabul etsin, ben Damla' ya mevlit yapamamıştım çok içimde kalmıştı. iyi yapmışınız evde dua okutmakla. bu arada şarkıyı aldım.teşekkür ederim :)) aynen söylediğin gibi sürekli ve her geçen gün artan bir yükü omuzlarımda taşımak fazlasıyla yordu beni ama çözümsüz gibi görünen bir konu bu :(((

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı teşekkürler :)

Ali Karakuş dedi ki...

Maşallah çok güzel bir çocuk. Allah analı babalı, sağlıkla, mutlulukla - adıyla büyümek nasip etsin.

Denize ve Nehire aşık dedi ki...

Amin, teşekkür ederim Ali bey :)